Je uurtarief verhogen, wanneer doe je dat?

Voor ik hier een antwoord op geef wil ik je eerst zeggen dat als je mensen écht wilt helpen dat je beter met trajecten werkt.

Dat betekent dat je aan klanten een pakket aanbiedt waarin alles zit waardoor zij samen met jou aan hun problemen werken en uiteindelijk kunnen zeggen dat het goed met ze gaat. En ze zelf verder kunnen zonder jouw ondersteuning.

Maar om je pakketprijs te bepalen is het alsnog belangrijk om ook te weten wat je uurtarief is en regelmatig kritisch te bekijken of dit nog wel overeenkomt met de waarde die je levert aan je klant.

Veel ondernemers denken dat tarieven verhoogt moeten worden op 1 januari.

Als je verder leest begrijp je dat die datum niet speciaal de dag is waarop je moet wachten.

Je uurtarief verhoog je als je vaststelt dat jouw dienst meer waard geworden is.

Ben jij een ondernemer die zich regelmatig laat opleiden en verdiept in de inhoud van je vak. Dan betekent dit dat je voor klanten steeds waardevoller wordt.

Als het goed is zie je dit terug in het pad dat je bewandelt met je klant. Je ziet hen sneller ontwikkelen. Je kan beter aansluiten bij de problematiek. De resultaten van je coaching zijn dus beter.

Wees je hier altijd bewust van en als je vast stelt dat je meer waard bent, bekijk dan je tarieven opnieuw.

Vind je het een uitdaging om hier alleen mee aan de slag te gaan, schrijf je dan in voor de Klantmagneet workshop op 23 augustus.

Klik op deze link voor meer info en om je in te schrijven

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *